Što je pole dance?

Podijeli s drugima...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInShare on Google+

Pitate se što je zapravo pole dance? Pročitajte! :)
POLE DANCE (PLES NA ŠIPCI)
je vrsta plesa, rekreacije, sporta i izvedbene umjetnosti koja se izvodi na vertikalnoj šipci. Kombiniranjem raznih plesnih stilova – od baleta i suvremenog plesa do hip hopa i break dancea – te joge, akrobatike i gimnastike, pole dance se razvio u oblik izrazito popularne rekreacije. Štoviše, razvio se i u plesnu i sportsku disciplinu te se svake godine diljem svijeta održavaju razna profesionalna i amaterska natjecanja i eventi.

Ples na šipci uključuje elemente poput okreta (spinova), penjanja, elemenata na podu i inverzija te se može koristiti u svrhu aerobnog i anaerobnog vježbanja. Kroz treninge razvija se mišićna snaga, izdržljivost, koordinacija, fleksibilnost, fluidnost pokreta i gracioznost zbog plesnog elementa kojeg posjeduje. Za bavljenje plesom na šipci nije potrebno nikakvo plesno predznanje, a zbog raznolikosti elemenata pogodan je za sve razine fizičke spremnosti. Također, omogućava vam da izrazite svoju osobnost – iako svi uče iste elemente, vi ste ti koji birate kako ćete ih otplesati. :)
PROČITAJTE KAKO JE NASTAO POLE DANCE! :)

KAKO IZGLEDA SAT POLE DANCEA?
Struktura  i trajanje sata obično varira od studija do studija, ali se u većini slučajeva sastoji od vježbi zagrijavanja i snage za cijelo tijelo (na podu ili uz pomoć šipke), središnjeg dijela sata na kojem se rade plesni i/ili akrobatski elementi na šipci te istezanja na kraju sata. Trening plesa na šipci u većini slučajeva traje između 60 i 120 minuta. 
Pročitajte što očekivati na svom prvom satu u Sportviziji! 

ZA KOGA JE POLE DANCE (PD)?
Za svih! :) Za bavljenje PDom nisu važne godine, razina fizičke spremnosti, fleksibilnost, spol niti prijašnje plesno iskustvo. Iako će vam posjedovanje nekih predispozicija olakšati trening – snaga, izdržljivost i koordinacija stječu se kroz pomno osmišljene treninge na kojima nećete ni primjetiti da zapravo vježbate… jer se zabavljate i plešete! 
Prijavite se za svoj prvi besplatan trening! Izaberite termin koji vam odgovara :)

ŠTO SE DOBIVA PLESOM NA ŠIPCI?Pole Dance

  • – povećava snagu, posebice gornjeg dijela tijela
  • – koriste se sve mišićne skupine
  • – specifičnost vježbi utječe na formiranje vretenastih mišića i čvrstog tijela
  • – dobiva se na fleksibilnosti, fluidnosti pokreta, gracioznosti
  • – poboljšava ravnotežu, koordinaciju i držanje
  • – dozvoljava kreativnost, osobni izražaj te kombiniranje raznih plesnih stilova
  • – podiže samopouzdanje i svijest o vlastitom tijelu
  • – naprednim satom pole dance-a može se izgubiti i preko 600 kalorija
  • postajete dio pole dance zajednice koja zajedno trenira, uči i uživa

    Hoću sve to! :)

Želite znati više o dobrobitima PDa? Pročitajte još 20 razloga za Pole Dance!

 

VRSTE PLESA NA ŠIPCI
Za sada je moguće uočiti nekoliko trendova koji su se razvili unutar pole dancea, a koji se međusobno razlikuju po fokusu kojeg stavljaju na neke njegove aspekte (poput vježbi snage, izgleda šipke, uključenost drugih plesnih tehnika, itd.). U nastavku možete pročitati neke od trendova koje smo uočili, a uskoro ćete moći pročitati i opširniji članak o njima.

  • pole dance
  • pole sport/fitness
  • S Factor 
  • Chinese pole
  • Mallakhamb